Blog

Æinstein - IT STARTS WITH WOW

Onze specialisatie

Het verhogen van de omzet Gerealiseerde verbeteringen: 25% verhoging van verkoop 10% verbetering van intermediair tevredenheid verhogen van distributie-effectiviteit verhogen van productrendabiliteit optimaliseren van productportfolio en kostenreductie kosten / omzetratio verbeteringen verbetering van betrokkenheid en medewerkerstevredenheid verbetering outbound call team


29 november 2024 0

The Buyers Journey: AIDA versus ADIA

Een propositie succesvol in de markt zetten met het ADIA-mdel Het A.I.D.A.-model (Attention Interest Desire Action) –  bedacht in begin van de 19e eeuw – is achterhaald. Het oude brein (lymbische deel) bepaalt sterker het koopgedrag dan de cortex toegeeft. De cortex wordt ook gekscherend ‘de excuushersenen’ genoemd. Het verzint excuses voor beslissingen die we…
Lees meer


22 maart 2018 0

The 39 Brain Rules of Neuromarketing !

39% less revenue if you don’t apply these rules.


29 januari 2018 0